دیگچه



آبغوره از دیرباز مورد استفاده ایرانیان بوده است و اغلب خانواده‌ها آن را در خانه درست می‌کنند. آبغوره فواید زیادی دارد و درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌باشد و نگهداری از آن بسیار مهم است، زیرا آبغوره فاسد می‌تواند موجب خطرات زیادی مثل مسمومیت و حتی ابتلا به سرطان بشود.

در این مطلب روش نگهداری آبغوره از ابتدای تمیز کردن غوره‌ها، استریل کردن شیشه، ریختن آبغوره در شیشه و روش و محل مناسب نگهداری‌ بعد از آن را به خوبی برای شما شرح می‌دهیم.

قبل از درست کردن آبغوره چه باید کرد؟

روش‌های صحیح نگهداری آبغوره خانگی

ادامه مطلب

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه مجلسی

 مواد لازم برای تهیه باقالی پلو با ماهیچه

  • ماهیچه با استخوان گوسفندی :3 عدد
  • پیاز خلالی شده :2 عدد
  • سیر رنده شده :3 حبه
  • برگ مو :3 عدد
  • پودر پاپریکا :1 ق چ
  • فلفل سیاه :نصف ق چ
  • جوز هندی :نصف ق چ
  • زعفران دم کرده :3 ق غ
  • نمک :به میزان لازم

ادامه مطلب

طرز تهیه ژله مینیون مخصوص تولد کودک

ژله

طرز تهیه ژله مینیون :

اول ژله بلوبری رو تو یه لیوان آبجوش حل میکنیم و میریزیم تو طرف سرو بعد که خودشو گرفت کاسترد و اماده میکنیم و میریزیم روش واسه موهاشونم شکلات تخته ای رو و بنماری کردم بعد اونجوری فرفری ریختم رو یه سینی و گذاشتم فریزر وقتی که گرفت گذاشتم رو کاسترد
چشماشونم با ماژیک کشیدم

ادامه مطلب

اسموتی موز

برای تهیه اسموتی موز، دو عدد موز را همراه با یک لیوان ماست شیرین، یک لیوان شیر، تعدادی یخ مکعبی، سه قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای‌خوری وانیل داخل مخلوط‌کن بریزید. اگر مایل باشید می‌توانید مقداری بستنی هم به آن اضافه کنید اما موز و عسل به اندازه کافی شیرین است و استفاده از بستنی به سلیقه، وضعیت سلامتی و وزن شما بستگی دارد. برای خوش‌طعم شدن اسموتی می‌توانید مقداری آناناس یا توت‌فرنگی هم به آن اضافه کنید.

اسموتی موز

ادامه مطلب

مواد لازم برای 6 نفر

 

* پیاز : یک عدد ، خرد شده آش کشک

* سیر : 2 حبه

* گوجه فرنگی : 2 پیمانه ، رنده شده

* فلفل : یک قاشق مرباخوری

* گوشت چرخ کرده : 250 گرم

* پیاز : یک عدد، رنده شه

* رشته آشی : یک پیمانه

* جعفری : 250 گرم، خرد شده

* کشک : یک پیمانه

* نعناع داغ : 2 قاشق غذاخوری 


ادامه مطلب

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت‌وگوییگفت: ذرت در کنار نان، برنج و سیب زمینی یکی از خانواده نان و غلات و منابع کربوهیدرات محسوب می شود. این ماده سرشار از ویتامین های خانواده B است.

 

وی با بیان اینکه از لحاظ انرژی؛ 30 گرم نان، پنج قاشق برنج، حداکثر شش قاشق ماکارونی و نصف لیوان ذرت پخته تقریبا معادل یکدیگر هستند، ادامه داد: اگر فردی تمایل به مصرف ذرت یا بلال دارد، باید از سهم نان و غلات مصرفی در وعده‌های روزانه خود، کم کند؛ بعنوان مثال باید به جای پنج قاشق برنج، یک لیوان ذرت مکزیکی خورده شود.

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه یانون اخبار ورزشی چغور پغور بازاریابی در عصر دیجیتال vahidonline ساختن باشگاه ورزشی خانگی سایت چچلاس فایل تولیدی قابلمه گرانیت و تولیدی قابلمه تفلون نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران